که آدم ها بیایند ,دو سه ساعت یا روز بمانند و بروند.
قلب ، لانه گنجشک نیست
که در بهار ساخته شود و در پاییز باد آن را با خودش ببرد.
قلب ... ؛ راستش نمی دانم چیست!
اما این را می دانم که فقط جای آدم های خیلی خوب است
در قلب من جا داری آدم خیلی خیلی خوب
کاروانی خیا...ما را در سایت کاروانی خیا دنبال میکنید
برچسب: قلب,قلبي دق,قلبي,قلب الاسد,قلب قلب,قلبي الصغير,قلب یخی,قلب مجروح,قلبي مجروح,قلبك عامر بالايمان, نویسنده: بازدید: 9